.










Aysel Şeker Ben Gurbeti Sevemedim Eski Gurbet Şarkıları



Aysel Şeker Ben Gurbeti Sevemedim Gurbet Şarkısı


Aysel Şeker Ben Gurbeti Sevemedim Türküsü (Eski Gurbet Türküleri)
    Gurbet, anadan gurbet, yardan gurbet, siladan vatandan gurbet... Gurbete niye çıkılır, para için, borç için, kaçmak için macera için, en bilindik gurbet, herkesin yaşadğı gurbet ise "Askerlik Gurbeti"dir
Aysel Şeker Ben Gurbeti Sevemedim Türkü Sözleri
Zor kahri çekilmez oldu, ben gurbeti sevemedim
Gozlerime yaşlar doldu, ben gurbeti sevemedim
Saclarima aklar doldu, ben gurbeti sevemedim

Dertlere duştum dermansiz, kişlarla doldum baharsiz
Gencliğim bitti zamansiz, ben gurbeti sevemedim
Gencliğim bitti zamansiz, bu gurbeti sevemedim

Hasret koydu sevdiğime, yanarim geçen ömrume
Pişman oldum geldiğime, ben gurbeti sevemedim
Pişman oldum geldiğime, bu gurbeti sevemedim

Şiir
Anam öldü goremedim, babam öldü göremedim
Dönem dedim dönemedim ben gurbeti sevemedim
Bu gurbeti sevemedim ben gurbeti sevemedim

Labels: , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.