.










Emirdaği Havasi Asker Oldum Gidiyorum Vatana Türküsü (Afyon Havası Asker Türküsü Elektro)



Emir Dağı Havası Asker Oldum Gidiyorum Vatana Türküsü


Emirdağı Havası Asker Oldum Gidiyorum Vatana Türküsü

      Asker Oldum Gidiyorum Vatana,güzel bir Afyon - Emirdağı Asker Türküsü, gerçekten çok hoşuma gitti, ritmi sözleri, seslendirmesi, bir Afyonlu olmanın da etkisi vardır elbette, ama eminim ki eski şarkılardan hoşlananların ilgisini çekecek bir asker türküsü, elektro asker türküleri diye bir bağlantı açsaydım herhalde en çok dinlenen şarkı olurdu. Bu arada şarkının videosu da güzel hazırlanmış, Afyondan Emirdağından Görüntüler eşliğinde bu Emirdağı Asker Türksünü zevkle dinleyin
Asker Oldum Gidiyorum Vatana Türküsü Sözleri
Asker oldum gidiyorum vatana
Anan seni satsın yeni yetene
Ben askerden gelesiye beklersen
Gül koyarım pencerinin önüne
Düğünümüz olur gelecek sene

Askere gidiyom yarim kalıyor
Bu ayrılık ikimizi yakıyor, güzel yakıyor
Elin öpem komutanım izin ver
Nazlı yarin gözü yaşlı bakıyor, bana bakıyor
Garip anam boyun büküp ağlayor, anam ağlıyor

Askere gidiyom kırı kollarım
Yağdı yağmur çamur oldu yollarım, benim yollarım
Nasip olur bu askerlik biterse
Güzel anam öpeceğim ellerin, senin ellerin
Nazlı yarim öpeceğim gözlerin, senin gözlerin
Not:Sitemizde video ve mp3 indirme linki bulunmamaktadır. Sadece tanıtım ve dinleme amaçlı hazırlanmıştır.

Labels: , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.