.










Askerde Şafak Muhabbetleri (Coni Moni - Comolokko )




Askerde Şafak Muhabbetleri
   Askere gidipte şafak muhabbetine düşmemiş insan yoktur herhalde. Çay saatinde ya da yemekten sonraki herhangi bir arada kankana dönüp "Tertip bu askerlik biter mi?" veya hem teselli verme hem teselli bulma ifadeleri "Bu askerlik bitecek di mi? Biz de sivile dönebileceğiz herkes gibi değil mi?" gibi cümleler kısa dönemlerin bile başından geçiyor; ama, 15 ay askerlik yapanın yanında Kd'nin konuşması ayıp olur herhalde.. Ben kaç defa ayıplandığımı hatırlıyorum. "Bizim yanımızda şafak muhabbeti yapma bari" derlerdi...
  Askerde öğrendim bazı kavramları anlamını öğrenecek kadar askerde kalmadım şükür ki...


Mehtabı Beklerken
   Acemiliğin bitişi mehtaba gün saymaktır askerlikte. Acemilğin bitmesine sevinirler, bilirler bilmesine askerlik daha yeni başlıyordur, ama gene de içlerinde bir umut belki kıyak bir yere düşerim de dert çekmem, su gibi geçer zaman diye düşünür "garip askerim"
Şafak Karanlık
   Mehtap sonrası başlayan gün çoğunlukla beklenen gibi olmaz. İlk hafta bütün heyacan kaçar. "Biter mi bu askerlik" ile başlayan şafak muhabbeti hiç bitmeyecek gibi gelir. Acemilik sonrası 6 ay kadar hep şafak karanlıktır. Ama bu süreçten sonra 200'den düşme heyecanı basar, "dertli askeri" Askerliğin biteceğini düşünmek hayal etmek bile angarya gelir "Mehmedime"


Labels: , , , , , , , , ,



2 yorum:

  1. teşekkürler çok güzel özetlemişsiniz bitireli 6 sne oldu ama en yakın arkadaşım kısa dönem daha geçen gün gitti Allah bütün askerlerimize hayırlı teskereler ve sabır versin

    YanıtlaSil
  2. 345 kd olarak yaptim 6 ayda 23 kilo verdim

    YanıtlaSil

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.