.










Bir Gurbet Kuşu Gibi Eski Türküler Bütün Sanatçılardan(Gurbet Gurbet Dolaştım Sevgilim Benden mi Kaçtın -Bir Gurbet Kuşu Gibi)



Gurbet Kuşu (Diyar Diyar Dolaştın)
Çok güzel bir türkü, içinde 'gurbet' geçen bütün türküler, "gurbet"tir bence. Ve en büyük gurbetçiler, askerlerimiz için, onlardan sevgililerine, eşlerine gelsin. "Ben Gurbeti Dolaştım" türküsü, bütün yorumcuların yorumlarını eklemeye çalıştım...


Tuncay Tuncel Gurbet Kuşu Türküsü


Tuncay Okutan Gurbet Kuşu Türküsü (Orjinal video klip)



Mehmet sahin - Gurbet kusu Gitar Saz Güzel Yorum (Amatör Çalışmayı Andırıyor)
        Gurbet Gurbet dolaştın, sevgilim benden niye kaçtın, yeni bir sevgili bulmuşsun başıma bak neler açtın? :(



Ankaralı Gurbet Kuşu (Eletkro Damar Düğün Şarkıları)




Etem Yeşiltaş Gurbet Kuşu (Gurbet Gurbet Dolaştım)




Kahtalı Mıçı Gurbet Kuşu (Başkasını Sevem Derken Seni Çok Seven Ben Oldum)




Gurbet Kuşu (Bir Gurbet Kuşu Gibi) Amatör Çalışma

Labels: , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.