.










Asker Türküsü Vatan Borcu Uzun Hava Mersinli İsmail (Şiirli Karşılıklı Eski Şarkılar Vatan İçin Öldüm Ağlama Anam)



Asker Türküssü Vatan Borcu Uzun Hava
    Bu şarkıya aslında şehidin Mektubu da denilebilir. Şehit olmuş askerin ağzından dile getirilmiş bir veda türküsü, şehit askerin türküsü, Mersinli İsmail'in seslendirdiği bu eski ve yenilerin bilmediği bilinmedik türküler diyebileceğimiz bir asker parçası. Zevkle dinleyeceğinize eminiz.


Mersinli İsmail Nişanlıma Söyleyin Mektup Yazmasın Sözleri
Nişanlıma söyleyin mektup yazmasın
Düğünüm var diye çeyiz düzmesin
Bayramlarda yaslı yaslı gezmesin
Oğlum öldü diye ağlama anam

Şiir
Al bayraklara sarmışlar, kara topraklar mı saracaktı şimdi o bedenini
Saklardım koynumda resmini, merzar taşına yazmışlar şehidim mezar taşına yazmşlar şehidim ismini...

Bayrağa sarıldım bak yatıyorum
Vatan için kanımı akıtıyorum
Nişanlımı emanet bırakıyorum
Vatan için öldüm ağlama anam

Labels: , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.