.










Askerin Türküsü Asker Oldum Giydim Yelek Cavit Karabey


Askerin Türküsü
Asker oldum giydim yelek, eylen suna gelin eylen, Suna Gelin Suna gelin tez mektup yaz bana gelin izin alım sana gelin. Verin benim martinimi, koy çantama tütününü, işte giydim potinimi, Eylen Suna Gelin eylen





Sözler Sayfanın 
 Askerin Türküsü Asker Oldum Giydim Yelek Türküsü, Cavit Karabey Asker Şarkısı
Asker Oldum Giydim Yelek Asker Şarkısı Sözleri
Asker oldum giydim yelek
Eylen Suna Gelin eylen
Üc günde ayirdi felek
Eylen Suna Gelin eylen

Suna Gelin, Suna Gelin
Tez mektup yaz bana Gelin
Izin alip sana gelim

Verin benim martinimi
Koy çantama tütünümü
Iste giydim potinimi
Eylen Suna Gelin eylen

Suna Gelin, Suna Gelin
Tez mektup yaz bana Gelin
Izin alip sana gelim

Labels: , , , , , , , , ,



1 yorum:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.