.










Selçuk Ural Asker Oldum Piyade Askerin Türküsü Asker Ocağindayim Eski Asker Türküsü



Selçuk Ural Askerin Türküsü Asker Ocağındayım Eski Asker Türküsü


Selçuk Ural Askerin Türküsü Asker Ocağındayim Şarkı Sözleri
Asker ocağındayım vatan kucağındayım yarin dudağındayım
Ben ondan uzaktayım, selam sana yüz başım, doldur ekmeğim aşım
Yar aklıma gelince çatılır biraz kaşım
Asker oldum piyade yari bıraktım evde, delikanlılık sende vatan yardan ziyade.

Asker ocağındayım vatan kucağındayım yarin dudağındayım
Ben ondan uzaktayım selam sana yüz başım doldur ekmeğim aşım
Yar aklıma gelince çatılır biraz kaşım.
Postacının yolunu, uzanacak kolunu yarimin mektubunu gözlüyorum ben hergün

Asker ocağındayım vatan kucağındayım yarin dudağındayım
Ben ondan uzaktayım selam sana yüz başım doldur  ekmeğim aşım
Yar aklıma gelince çatılır biraz kaşım.
Of, offf offf offf....

Labels: , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.