.










Ankarali Volkan Askerlik Vatan Borcu(Askerlik Türküsü- Asker Oldum Vatana Gidiyorum Kışlama)



Ankaralı Volkan Asker Türküsü (Askerlik Vatan Borcu)


Ankaralı Volkan Asker Türküsü
Ankaralı Volkan Askerlik Vatan Borcu Asker Şarkısı Sözleri
Asker oldum vatan, gidiyorum kışlama
Allah sabırlar versin gözü yaşlı anama.
Askerlik vatan borcu da ne ilkim ne sonuncu
Sevdiklerim beklesin gelirim bir yaz sonu.

Kara tren kalkıyor, mendiller sallanıyor.
Hep bir gönül ağızdan dualar okunuyor.
Askerlik vatan borcu da ne ilkim ne sonuncu
Sevdiklerim beklesin gelirim bir yaz sonu.
Şarkı güzel resimlerle süslenmiş. Yaylalar yaylalar (Oy Akşamdan Işıktır) şarkısı ile başlıyor. Ve daha sonra Ankara havasına dönüyor. Şarkının sözleri kısa bir dörtlük ve bir nakarattan oluşuyor, ama bilindik klasik ankara havasını içinde barındırıyor. Oluşturulan amatör klip şarkıyı daha dinlenebilir hale getirmiş. Benim şarkı ile ilgili tek eleştirim, şarkı fazlasıyla kısa, bu kısalığı kapatmak için eklenmiş zaten şarkı onuna yaylalar parçası. Şarkımızın sözlerini inceleyebilirsiniz. Şarkının adını diğer bir çok şarkıda olduğu gibi bilmiyoruz. Bilenler yorum atarak bilgi verebilir. Bu ve diğer eserler eğer sanatcı durumdan rahatsız olursa siteden derhal kaldırılır. Öyle sanıyoruz ki burada şarkıların yayınlanması özellikle yeni veya duyulmamış sanatcılarımızın reklamı olmaktadır. Zaten sitemizden müzik indirme mümkün değildir. Çoğunlukla youtubeden video çekilmektedir.

Labels: , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.