.










Kader Böyleymiş Ağlama Anam Hasan Kılıcatan Şehit Türküsü (En Güzel Asker Türküleri)



Kader Böyleymiş Ağlama Anam Hasan Kılıcatan


Kader Böyleymiş Ağlama Anam Asker Türkü Sözleri
Yaşın 20 oldu asker ettiler.
Yurdumun dağlarına arslan ettiler.
Vatanı beklerken destan ettiler.
Kader böyle imiş ağlama anam

Anam babam yarim içimde sızım
Yavruma desinler şehidin kızı
Ezelden yazılmış, ana bu yazı.
Kader böyleymiş ağlama anam.

Ağlama anam ağlama anam
Künyemde şehit yazılı ağlama anam
Ağlama anam ağlama anam
Kader Böyle imiş ağlama anam.


Bayrağa sarıldı benim tabutum.
Al kana boyandı kepim tabutum.
Teskere almaktı bütün umudum.
Kader böyle imiş ağlama anam.
Ağlama canım anam akmasın yaşın
Sen şehit anasısın dik dursun başın
Onurun simgesi olsun bakışın
Vatan sağolsun ağlama anam.


Ağlama anam ağlama anam
Künyemde şehit yazılı ağlama anam
Ağlama anam ağlama anam
Kader Böyle imiş ağlama anam.
Benzer Bir şarkı mutlaka seveceksiniz
Vatan İçin Öldüm Ağlama Anam

Labels: , , , , , , , , ,



1 yorum:

  1. TUTUSMUS YANIYOR KERBELA COLU
    HUSEYIN KESILMIS KAN AGLAR AGLAR
    HUSEYIN KESILMIS KAN AGLAR AGLAR
    MUHAMMED NEBININ GONCASI GULU
    BIR DEGILDE DORT BIR YAN AGLAR AGLAR
    BIR DEGILDE DORT BIR YAN AGLAR AGLAR
    MUSTAFA OZCAN GUNESDOGDU

    YanıtlaSil

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.