.










Yavrum Şehit Asker Türküsü Şehit Analari ve Babalari İçin (Şehit Ağıdı)



Yavrum Şehit Asker Türküsü (Oğula Ağıt - Yeni Asker Türküsü)
    Kesinlikle sözleri incelenmesi gereken mükemmel bir asker türküsü, asker yolu bekleyenler için, şehit anneleri için ve özellikle askerlerimiz için sitemize eklediğimiz bu çalışma gerçekten özgün bir eser olmuş. Parçanın seslendireni ve bestecisi hakkında bilgim yok. Eğer sahibini bilen varsa yorum atarsanız değiştiririm. 

Yavrum Şehit Asker Türküsünün Sözleri
Giderken veda etmedin küsmüyüz ki yavrum
Elimi bile öpmedin, vedalaşmadık ilk defa
Sarılmadık yavrum, nefesini hissetmedim
Yavrum yavrum yavrum yavrum
Dokunamdım ellerine, sarılamadım bedenine
Giderken yavrum kabrine dayanamadım
Sensizliklere yabancıyım, hasretlerinle ben bunaldım
Alışamadım yavrum alışamadım
Çıkıp gelsen birden yavrum.
Bekliyorum yolları kurbanım.

Ayrılık çok zormuş, dayanılmaz yavrum
Sensizlik bir işkenceymiş
Bir anda yok oldun gittin uzaklara
Yokluğun bir eziyetmiş
Yavrum yavrum yavrum yavrum
Dokunamdım ellerine, sarılamadım bedenine
Giderken yavrum kabrine dayanamadım
Sensizliklere yabancıyım, hasretlerinle ben bunaldım
Alışamadım yavrum alışamadım
Çıkıp gelsen birden yavrum.
Bekliyorum yolları kurbanım.

Labels: , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.