.










Askerlik Sigortasi Komik Asker Fikrasi



Askerlik Sigortası Komik Asker Fıkrası
 Sigortacının biri askerleri sigorta yapmak için  eğitim alanına girer. Askerler içtimadadır.
Başlar anlatmaya;
-Ben sizi sigortalı yapmaya geldim. Eğer sigortanız olmazsa ve bir savaşa girdiğinizde eğer vurulursanız. Devlet size veya ailenize yüklü miktarda tazminat ödeyecektir.
Kimseden çık çıkmaz. Sigortacı bir daha anlatır. Gene kimse hareket yok. Sigortacı bir kaç denemeden ve ikna çabasından sonra vaz geçmiş gitme hazırlığındadır. Başçavuş müsade ister. Ben bunların dilini biliyorum, der.
-Beyler sigortalı olup da vurulana devletin ne kadar para ödeyeceğini duydunuz değil mi? diye sorar.
-Duyduk.
-Şimdi siz düşünün, bir savaş çıksa devlet sigortalıları mı sigortasızları mı ilk yollar. :)


Labels: , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.