.










Yaş 20 Genç Bir Beden Canli Şiir - Asker Komando Şiirleri



Yaş Yirmi Genç Bir Beden Asker Şiiri


Yaş 20 Genç Bir Beden Şiir Sözleri

Yaş 20 genç bir beden
Yaşamın en güzel anında kıpır kıpır hayat var kanında.
Dağlarda yankılanıyor sesi...
Onun herşeyi mavi beresi...
Ey kahraman komandom benim.
Sen tüm anaların dualarında.
Sen bu vatanın dağlarında...
Yaşıyor, yaşayacaksın.
Hatırlatıyor tüfeğin sana namusunu.
Sırt çantan arslan yelesini
Altındaki ter "Anadolu Yağmuru"nu
Gözlerindeki bakış yıkılmayan gururunu.
Mavi beren komando onurunu
Hatırlatıyor hatırlatıyor sana.

Ey Aslanım Ey Ahmedim Ey Mehmedim!


Unutmayacak unutmayacaksın...
Sana dua eden ananı babanı,
Bu kahraman vatanı,
Toprağın altında yatanı,
Mustafa Kemal Atanı,
Unutmayacaksın unutmayacaksın...
 
Unutmayacaksın:
Sana duaa eden gelinlerin sarığını,
Bu vatana bağlılığını,
Ay yıldızın bayrağını
Sana mektup yazan sırdaşını,
Okulda okuyan gardaşını,
Şehit olan arkadaşını,
Unutmayacaksın unutmayacaksın...

Ey kahraman komandom benim!
Kahramanlığınla yaşa, kahramanlıığınla, 
Komando!...
Şiirimiz güzel seslendirilmiş. Önceleri askerlerimiz ve aileleri için hazrılananan TGRT programında çıkmıştı bu şiir. O zamanlar her program zamanı Tv'nin başında izlerdik onları. Perşembe akşamlarıydı galiba. Duygulanırdık, sadece asker yolu bekleyenler değil. Askerlerle gurur duyanlar. Geçmişte asker yolu beklemiş veya ihtimal gelecekte asker yolu bekleyecek asker anaları da beklerdi programı ve izlerdi. O şiirlerle duygulanır ve ağlarlardı. Şiirin adını bilmiyorum Ama "Yaş Yirmi Genç Bir Beden" olsa gerek diye düşündüm.

 
 

Labels: , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.