.










Anaya Ağit Ankarali ibo (Anne Türküsü - Türküleri)



Anaya Ağıt Ankaralı İbo




Anaya Ağıt Türküsü Sözleri

Şu koca Ankara dar mı geldiydi
Havası gönlüne har mı geldiydi
Anam geçinmesi zor mu geldiydi
Ne acılar çektin şu Kah.. dünyada
Çırpını çırpnı gelirim sana

Hasta oldun başına ben gelemedim
Son nefeste yanına yetişemedim
Bolu Dağı yokuş erişemedim
Ne acılar çektin şu Kah.. dünyada
Çırpını çırpnı gelirim sana

Anam seni o kadar çok özledim ki
Son nefeste seni göremedim ki
Hiç bir zaman gıymatını bilemedim ki
Ne acılar çektin şu Kah.. dünyada
Çırpını çırpnı gelirim sana

Neler çektin neler geldi başına
Bizler zehir kattık tatlı aşına
Daha doyamadan nazlı yaşına
Ne acılar çektin şu Kah.. dünyada
Çırpını çırpnı gelirim sana

Labels: , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.