.










Halil Erkal Tertibime Sor Asker Türküsü



Halil Erkal Tertibime Sor Asker Türküsü



Halil Erkal Tertibime Sor Şarkı Sözleri
Askerlikte sevda çekmek başkadır,
Bana inanmazsan tertibime sor.
Bir mektubun bir selamın gelince
Nasıl sevinirim tertibime sor.

Haydi tertip bugün erken yatalım
Nöbetim var yarın mektup yazalım
Sevdiğimi çok özledim ne bilsin eller
Tezkere yaklaştı geçmiyor günler

Herkes bir köşede kendi halinde
Ben yapayanlızım nöbet yerimde
Sensin hayalimde tüfek elimde
Nasıl sevinirim tertibime sor

Haydi tertip bugün erken yatalım
Nöbetim var yarın mektup yazalım
Sevdiğimi çok özledim ne bilsin eller
Tezkere yaklaştı geçmiyor günler
 Bu şarkıyı daha önce sitemizde yayınlamşıtık. Tabiki yorumcular farklıydı. Dilerseniz Tertibime Sor Şarkısını
Hasan Yılmaz Tertibime Sor
Mersinli İsmail Tertibime Sor
Asker Şarkıları

Labels: , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.