.










Ağzında sakız mı var senin?




Nizamiyede görevliydim, gelen araçların, tugaya girişinin uygun olup olmadığını denetliyor, giriş yapan, çıkış yapan herkesin her rütbelinin kaydını tutuyorduk. Kimi zaman hareketli zamanlarımız olsa da genel olarak sıkıcı bir görevimiz vardı. Öğle yemeğinden çıkmıştık ve dişlerimi fırçalama fırsatım olmadı bende pratik yol olan sakıza başvurdum ve görev başında çiğnmeye başladım. Aradan 15 dakika geçti kapıya bir araç geldi içimden dedim ki "işte fırsat bu fırsat !" Özetle şöyle anlatiyim; Biz kapıcılar, bize kötü davranan ve gıcık olduğumuz komutanları kapıda bekleterek, aramalarda zorluk çıkartarak intikamımızı alma fırsatına sahip kişilerdik. Anlayacağınız gibi kapıya gelen bir rütbeli aracıydı hemde en gıcık olduğum komutanlardan bir tanesi ve nöbet arkadaşım tam araca giderken durdurdum ve ben gittim aramaya. Aynayı aldım aracın altını yavaaaaş yavaaaş arıyorum haliyle sinirinden çatlıyor ama hiç bir şey söyleyemiyor çünkü benim görevim bu, ve ben nizamiyeci olarak tugay komutanını temsil ettiğim için bana gelecek tek kötü bir söz tugay komutanına gelecek bir söz anlamına geliyor. Bunu da bildikleri için işkenceme katlanmak zorunda kalıyorlardı. Araç altı aramayı bitirdikten sonra bagaj aramasına geçtim ve araçtan rütbeli inip üzerime yürüyerek "ne var lan senin ağzında" dedi, o an başımdan aşağı kaynar sular döküldü, nasıl böyle bir hata yapabilirdim, intikam alırken koz verdim resmen fakat komutana olan gıcıklığı daha ağır bastığı için gayet laubali bi şekilde "sakııııız" dedim. Ben bu cevabı verince komutan beni mahkemeye vereceğini söyleyerek aracına bindi tugaya giriş yaptı. Ne yapacağımı kara kara düşünürken arkadaşlarda üstüme gelmeye başladılar, "sen bittik olum bence git özür dile" falan diyorlardı ama kinim daha ağır basıyordu, özür dilemeden bu işin içinden çıkmanın bi yolunu bulmalıydım çünkü mahkemede tek bir maddeden yargılanmayacaktım. Nöbette sakız çiğnemek, üste saygısızlık, görevi kötüye kullanma gibi bir sürü maddeden başım yanacaktı. Tugay komutanı yardımcısıyla aram iyiydi, köpeğini eğitiyordum aynı zamanda tek çözümü onun makamına çıkmakta buldum. Kısım komutanımızdan izin alarak albayın makamına çıktım. Durumu aynen anlattım ve bana dedi ki "haksızsın.." güldüm ve dedim ki "komutanım haksız olduğumu biliyorum bunun için geldim yanınıza, bana yardımcı olun şurda kaç ayım  kaldı zaten yakmasınlar askerliğimi" dedim ve "tamam len kereta zırlama" dedi ve disiplin subaylığını arayarak olayın üstünü kapattı ve bu olaydan sonra sizinde tahmin edebileceğiniz gibi askerliğimin sonuna kadar bir daha ağzıma sakız koymadım ama intikam almaya devam ettim çünkü biz tugayın tek intikam melekleriydik :)




Labels: , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.