.










Şehit Anasi Rap - Samet Avci (Askerden Rap Şarkı)


Şehit Anasının Feryadı Amatör Asker Rap Şarkısı (Samet Avcı)
Bu şarkı Facebook sayfamızdan bize ulaştı. Daha önce farklı bir yorumu vardı, sitemizde de mevcut, duymuşsunuzdur, ama bu farklı bir yorum. Profesyonelce hazırlanmış bir asker rap şarkısı. Şehit annesinin ağzından feryadını dinleyeceksiniz.
Not:Bunu söyleyen arkadaş şu an Şırnak İdilli'de Vatani görevini yapmakta, selamlar...



Reklamlar




Şehit Anasının Feryadı Rap Şarkı Sözleri

Melekler gibisin yavrum şehit oldun sen.
Kaderini böyle yazmış Mevlam önceden.
Vatan borcu namus borcu, gittin elimden
Mezarında rahat uyu şehit oldun sen.

Hatırlarım seni doğduğun o günü,
Ellerimde miniciktin yavrum.
Melek gibiydin nurlu o yüzde
Ne kadar tatlıydın ve de masum.
Ne kadar erken geçti ki bu zaman.
Şehit oldun ağlıyorum her an
Anam diyordun içten candan
Şimdi can çekişiyor senin bu anan
3-5 nöbeti sen beni aradın.
Özledim anam dedin ve ağladın
İçinde bir sıkıntı varmış ya?
Ertesi gün ölüm haberini aldım.
Yıkıldım şu evimin ocağı söndü
Bu hayat birden zehire döndü
Babanı sorma anlatamam ki
Çöktü o koskoca dağ gibi selvi.
asker şarkıları
Akla hayale sığmıyor ki ölüm
Şaka deyin ne olur haramdır günüm
Ayağına taş değse bağrım yanar
Yattığın yerde hala kokun var
Resmin evimizin en baş ucunda
Sen gittin ya ciğerim hep yanar
Yolun Allah yolu Şehit oldun sen
Şehit oldun ama bil ki ölen ben...




Labels: , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.