.










Ben Bayragimin Aşiğiyim Ahmet Yenilmez Şiir


Ben Bayrağımın Aşığıyım Şiiri Ahmet Yenilmez







Ben Bayrağımın Aşığıyım Şiir Sözleri


Güzel sevdalarımız vardır bizim
Deli sevdalarımız vardır bizim.


Dedim ya dost!
Sen bakma öyle,
Rengimin esmer,
Derimin çatlak olduğuna.
Deli sevdalarım vardır benim.
Kim bilir
Asker Şarkılar
Belki bir çeşme başında,
Al yazmasının altında,
Burnunu bile göstermekten utanan.
Bir selvi boyluya aşık oldum


Kim bilir?
Dedim ya dost,
Sn bakma benim,
Rengimin esmer
Derimin çatlak olduğuna.
Deli sevdalarım vardır benim.


Çünkü ben Büyük Türk Milletinin Aşığıyım.
Çünkü ben Bayrağımın Aşığıyım.
Çünkü ben Vatanımın Aşığıyım.



Reklamlar



Labels: , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.