.










Osaman Öztunç Dağlara Çikmanin Tam Zamanidir Şarkisi Dinle


Osman Öztunç Dağlara Çıkmanın Tam Zamanıdır Şarkısı
  Osman Öztunç'dan çok duygulu ve anlamlı bir şarkı, ritmi tanıyacaksınız ama bu türküyü bilmiyorsanız duyduğunuza da çok sevineceksiniz. "Dağlara Çıkmanın Tam Zamanıdır." Söyleyen Osman Öztunç olunca anlıyorsunuz ki dağda şerefsiz avına çıkılacak, dağda vatan haini avına çıkılacak...





Osman Öztunç Dağlara Çıkmanın Tam Zamanıdır Şarkı Sözleri

Zulme çatıp zalimle dövüştüğüm.
Dertlenipte telaşına düştüğüm.
Bağrımı yarıpta kabir eştiğim.
Dağlara çıkmanın tam zamanıdır.

Ululardan bir kutlu ferman ola.
Ferman ola derdime derman ola.
Vur yiğidim, vur ki vatan var ola.

Kuşlar ölmüş karanfiller kurumuş.
Sevdiğimin gözünü yaş bürümüş.
Yiğitlerim pusaklanıp yürümüş.
Dağlara çıkmanın tam zamanıdır.

Hünkarımdan bir kutlu ferman ola
Ferman ola derdime derman ola.
Vur yiğidim vur ki vatan var ola

Ağlayıp ta dizlerimi dövdüğüm.
Yana yana etrafında döndüğüm.
Ben gidiyorum ver elini sevdiğim.
Dağlara çıkmanın tam zamanıdır.

Aslan Bey'den bir kutlu ferman gele,
Ferman gele derdime derman gele,
Vur yiğidim vatan kalmasın ele.


Reklamlar




Labels: , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.