.










Gecenin yarisi yatak toplama


Ben Yasin, acemi birliğinde sağolsun komutanlarım beni öyle yordular ki bu askerlik nasıl biter demeye başlamıştım. Bir gece manga komutanımız "herkes koğuştaki bütün yatakları toplasın, yataklar toplanmadan kimse yatmasın." demişti. Sabah kontrol varmış herhalde. Bir kaç kişi topladı, ama çoğu aldırış etmedi yattı. Böyle olunca herkes bıraktı ve yattı. "Koğuş Kalk!" sesiyle uyandım. Uyanamayanlar dürtükleniyordu... Neyse 10 dakikada herkes koğuşta hizaya geçti. "On başımız neden beni dinlemediniz, yatalar düzeltilmeden kimse yatmayacak demedim mi? Şimdi herkes kendi yatakları da dahil bütün hepsini düzeltecek" dedi. İşkencenin bu kadarı. Ne o geceyi, ne o komutanı asla unutmuyorum. Askerlik aslında kötü değil böyleleri zorlaştırıyor...




Labels: , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.