.










Şehit Oldum Annem (Çok Güzel Bir Fon Müzikli Asker Şiiri


Şehit Oldum Annem Fon Müzikli Karadeniz Fon Müziği İle Güzel Bir Asker Şiiri
  Ölmedim annem, şehit oldum annem, fon müziği ile hazırlanmış, seslendirmesi mükemmel bir çalışma. Annem yarime söyle beni beklemesin...




 Şehit Oldum Annem Şarkı Sözleri (Şarkı Sözleri)

Davullarla zurnalarla uğurladın beni asker ocağına
Elimde bi valiz bi de ceketim vardı.
Kalın kazaklarımı koymuştun
Oğlum oralar soğuk olur üşütme diye
Ana kucağı derler asker ocağına
Gerçekten öyleymiş, üşümüyorum annem
Demiştin ya kendine iyi bak oğlum diye
Babama da söyle insan tek kalınca üzülürmüş, içlenirmiş
Biz burda binleriz, on binleriz annem
Hepimiz ana baba çocuğu, askeriz, mehmetçiğiz annem

Dağlarımızı çakallardan temizlemeye çalışıyoruz annem
Yıllarca kardeş bildiklerimizden
Belki aynı fırından ekmek yediğimiz ,
Aynı vatanın havasını yıllar yılı soluduğumuz
Fakat şimdi nifak tohumları ekenlerin
Hizmetinde olanlardan
Biz dimdik ayaktayız, çakı gibi askeriz, neferiz annem

Az kaldı annem 30 gün,
Sonra hep birlikte olacağız
Vatan borcumu bitirip sizlere kavuşacağım
Annem benim pamuk annem
Babama söyle, kurbanını, aslan oğlunun koçunu unutmasın


Reklamlar






Buralarda düşman uyumuyor annem
Gecemiz gündüzümüz kalmadı
Sakın, sakın şikayet ettiğimi zannetme
Biraz önce postallarımı boyadım
Silahımı temizledim
Vatan toprağında Şırnak'da nöbetteyim
Beklemedeyim, sınırdayım annem
Bir kaç gündür yoğunlaştı it sürülerinin saldırıları annem
Ama sen üzülme, ağlama annem
Beni bugünler için yetiştirmedin mi?
Hani çok sevdiğim siyah montum vardı ya,
Sakın kimse giymesin diye tembihlediğim
Kardeşim Ahmet'im çok severdi, bırak giysin
Kader bu belki dönerim belki dönemem
20 kişiyle uğurladığın,
 Hasretiyle yandığın asker oğlunu
Belki binlerle karşılarsın annem

Haziran 1995, gece yarısı
Saldırıya uğradım, kurşun yedim, ölmedim annem
Parola "vatan", işareti "namus"tur derdin,
Namusum uğruna can verdim annem
Bana verdiğin tertemiz helal sütüne layık olmaya çalıştım
Düşmana kalleşe yol vermedim
Ben ölmedim annem
Ahmetler, Mehmetler, Süleymanlar, Yunuslar,
Kısaca Mehmetcikler ölmez
Hakkını helal et benim canım annem
Annem yarime söyle beni beklemesin
Karalar bağlamasın, beyaz duvağı yerine
Bana kısmet değişmiş onla bir yuva kurup
Aynı yastığa baş koymak, çocuklarımız büyütmek
Annem söyle ona, dünyada tek istediğim şey
İşten geldiğim zaman evimin kapısını onun açmasıydı
Söyle ki ondan ve hayallerinden ayrılmama sebep olanlar
Diyarbakır'da, Mardin'de, Şırnak'da ve Ankara'dalar
Benim milletimi temsil ediyorlar mecliste
Çakallar düz ovaya indiler siyaset yapıyorlar annem
Biz askerlikten kaçmadık, kantinde askerlik yapmadık,
Düzmece rapor alıp, askerlikten de muafta tutulmadık.
Biz, Biz hiçbir zaman "yan gelip yatmadık" , "kelle" olmadık,"şehit" olduk annem...
Al Bayraklara sarılı, küçük bedenlerimizle dev olduk, geçit vermedik.
Biz Vurulduk ama BİTMEDİK annem...
Bayramlarda elini öpmeğe gelemiyorum. Üzülme Annem, ama sen sakın beni ziyaretsiz bırakma,
Biliyorsun şehitler; Şehit olunca değil,
unutulunca ölürmüş , sen sakın beni unutma!!!
Başını dik tut, onurlu, gururlu ol, sen "şehit annesisin"
Ağlayıp, kalleşleri sevindirme...
Üzülme, ben hep sizinleyim; otobüste, dolmuşta, evde ve dükkânda... Kısaca yüreğinizdeyim...
Bekleme beni güzel annem... sizlere hem çok yakın hem de çok uzaklardayım...
Dönemem, gelemem, sizleri bir daha göremem annem... Sana sarılıp
artık öpemem.
Hakkını helal et annem. Sen de; vatan toprağım, güzel insanlarım...
Dedim ya; Ben şehidim, Bingöl Dağlarında, Gabar'da, Şırnak' ta,
Nusaybin'de, Van'da,
Vatanın her karışındayım.
Artık Tüm Türkiye'nin
Şehidiyim...Görevimi tamamladım annem...
Evim, artık Edirnekapı Şehitliği... Mermerden Mezar taşım.
Başucumda iki resim; biri Ay yıldızlı bayrağım, diğeri benim resmim.
Üstünde al al açan çiçeklerim.
Toprağa düştüm Çiçek oldum...
Çiçeklerimi soldurma annem...

Gülfüz SARIÇAM





Labels: , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.