.










Alihan Teskere Damar Arabesk Asker Şarkilari Dinle


Alihan Damar Asker Şarkisi Teskere


Şarkı Esi bir asker türküsü, eminim bir çok kişi bu şarkıyı bilmiyordur. Alihan Asker Şarkısı Denilince "Be Asker Şarkısı" akla geliyor. 550 gün geçiyor şarkı içinde, bu da eskiliğinin bir işareti. Şarkının adı "Teskere" diye geçiyor, ama ben bunu "Daralıyorum" şeklinde adlandırabilirdim.
Etiketler:Daralıyorum asker şarkısı,arabesk asker şarkıları,damar asker şarkıları,teskere şarkıları,asker teskere,teskere şarkısı,alihan şarkıları,alihan asker şarkısı,alihan teskere şarkısı dinle indir mp3


Alihan Teskere Asker Şarkısı Sözleri (Teskere Sarkı Sözleri)

Yıldızlar küsmüş, gök yüzü uzak
O benim canım, canım benden çok uzak
Kahrediyor beni ah bu ayrılık.
Başıma bela oldu yalnızlık

Sabredeceğim,bekleyeceğim
Ya da herşeyden vazgeçeceğim
Ya senin gibi şafaklar sayıp
Ya da teskere bekleyeceğim

Daralıyorum nefessizim
Dağılıyorum hevessisizim
Boğuluyorum canım burnumda
Ben bu hasrete bozuluyorum


Daralıyorum nefessizim
Dağılıyorum hevessisizim
Boğuluyorum canım burnumda
Ben bu hasrete bozuluyorum

 Sensiz geçmiyor inan tek bir gün
İçinde kaldı acı bir hüzün
Beni üzüyor yazdığın sözün
Geçecek elbet 550 gün

Sabredeceğim,bekleyeceğim
Ya da herşeyden vazgeçeceğim
Ya senin gibi şafaklar sayıp
Ya da teskere bekleyeceğim


Daralıyorum nefessizim
Dağılıyorum hevessisizim
Boğuluyorum canım burnumda
Ben bu hasrete bozuluyorum



Labels: , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.