.










Şehit Rap Vuruldum Ben Anne MasterSezer - Asker Rap Şarkıları



Vuruldum Ben Anne Şehit Rap Master Sezer

Vuruldum Ben Anne Şehit Şarkı SözleriYine bu akşam nöbetteyim anne.
Ortalık o kadar karanlık ki göz gözü görmüyor.
Ama içimde bir his o gece biliyor musun?
Bir an daldım öyle karanlığa,
Kız kardeşimi görür gibi oldum
Sanki babmın göz yaşlarını hissettim yüreğimde.
İçim ürperdi birden, nöbette bir asker ağlıyordu anne,
Oğlun seni özlemişti anne, oğlun sizi özlemişti anne.
Bir ihbar aldık o gece, toplandı bütün askerler.
Gece karanlığında dağları, o çakalları,
Vatanımın toprağına bastığ o ayakları kırmaya gidiyorduk.
Ve çatışma başlamıştı o anda.
Kaç asker şehit oldu anne, dökülüyordu gözlerimden yaşlar.
Elini bırakmadım şehidimin,gözlerime baktı.
O garip bedenini boşluğa bıraktı.
İçim yanıyordu, içim kan ağlıyordu kan anne,
İşte o zaman daha da kızdım.
Birbiri ardına mermileri sallıyordum.
Ve birden "ahh!" gözlerim karardı.
Ben vuruldum anne.
O an yanımda sen vardın sanki.
Kollarına bırakır gibi bıraktım kendimi
"Kalk oğlum" diye ara sıra bağırıyordun.
Tuttum ellerini, "Bırakma" dedin beni.
Ağlama anam sil göz yaşlarını.
Bedenim toprak olsa, ruhum yanında bedenimi sardığı gibi
Ruhumu da al kollarına.
Baba sensin bu değil mi, ben gidiyorum vatan, nice benler gitti uğruna
Feda olsun vatan sana, akar anamın göz yaşları tabutumun üstüne
Hissettirme anne göz yaşlarını bana
Oğlunun kanı dökülmüş, çok mu vatana , çok mu vatana
Sen dökme göz yaşlarını ağlatma beni ana, ağlatma...

Rap Bölümü
Al bayrak sarılı tabutun önünde
Durmuştu bir imam kıblemizin yönünde
Saf saf oldu insanlar o canın arkasında
Şehidin resmi vardı herkesin yakasında
Büyük boy bir resimde kortejin önünde
Özenle taşınıyor askerin ellerinde.
Gençliğin baharında henüz 20 yaşında.
Mavi bir bere vardı o tertemiz başında
Tüm cemaat ağlıyordu yaşlar hep sel gibiydi
Esen meltem rüzgarları kara bir yel gibiydi
Seni uğurlarken gözümüz yaşla doldu.
Tüm analar babalar ak saçlarını yoldu.
Omuzlarda yükseldin göklere değdi başın
Olmasa da dünyada tek bir taşın.
Öteki yaşamında mekanın cennet oldu
Sen gidince yurdumun çiçekleri soldu.
Benim şehit askerim sen ölmedin asla
Vatanın damarına ismin yazıldı kanla
Sana silah çeken el kırılsın bir gün
Bu dünyadan edilecektir sürgün.
Ninniler söyleyerek büyüttüm, davul zurnayla asker ettim.
Asker dönecek diye beklerken, şehit haberini aldım haberlerden.
Deli oldum sensiz aklımı yitirdim, geziyorum leyla misali anlamsız.
Yaşamayı unuttum, hayata yenildim.
Hayat sensiz çekilmiyor can oğul.
Hayat sensiz yaşanmıyor can oğul.
En son konuşmamızda "nasılsın oğlum" dediğimde
"Anne iyiyim, çok iyiyim." dedin.
Aynı gün vuruldun, şehit oldun.
Yaşamak sensiz neye yarar oğul.
Nasıl da kıydılar seni gencecikken.
Karıncayı dahi sen incitmezdin.
Dualarım senin, dualarım senin, dua etmez miyim.
Sensiz yaşam bana haram oğul
Haram...
Bu parça bütün şehit analarına, armağan olsun.
Vatan sağolsun.
Ne mutlu Türküm diyene.
Ne mutlu Türküm diyene.
Vatan, vatan sana canım feda.
Canım feda...

Labels: , , , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.