.










Vatanim Sağolsun Annem Askerin Türküsü Şarkisi



Vatanım Sağolsun Asker Şarkısı



Vatanım Sağolsun Asker Türküsü
Davul zurna mendil ile uğurlandım ben askere
Vatan borcu namus dedim, şeref dedim seref bildim ben anne
Gidip de dönemezsem
Gelip de göremezsem
Vatanım sağolsun sağolsun annem

Esirgeme annem benden hayır duanı
Nasip olmaz belki dönüp görmek yuvamı
Dönemezsem dökme sakın göz yaşlarını
Sakın dökme göz yaşlarını

Söyle annem sevdiğime gülsün artık ağlamasın
Bakıp bakıp resimlere karaları bağlamasın
Gidip de dönemezsem gelip de göremezsem
Vatanım sağolsun, sağolsun anne


Esirgeme annem benden hayır duanı
Nasip olmaz belki dönüp görmek yuvamı
Dönemezsem dökme sakın göz yaşlarını
Sakın dökme göz yaşlarını

Şiir
Esirgeme annem benden hayır duanı
Nasip olmaz belki dönüp görmek yuvamı
Dönemezsem dökme sakın göz yaşlarını
Sakın dökme göz yaşlarını...

Labels: , , , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.