.










Ölü Asker için ilk Türkü İsmet Özel izle



İsmet Özel Ölü Asker İçin İlk Türkü
  Neden ölü asker için ilk türkü denmiş bu şiirin adına, aslında bu bir türkü mü?, ölü asker demek şehit asker dememenin mi gayretidir aslında,yoksa bilmediğimiz gizli bir tiye alma mı, ben anlayamadım ama anlayanların fikirlerini elbette merak ediyorum



Ölü ASker İçin İlk Türkü Şiir Sözleri

Bulutları kovan hırçınım benim, büyücü
Doğrudur gebe kaldığım coşkun bir akarsudan
Bir bıçak çizer anlıma o homurtuyu ağırdan
Altın haykırışlarla kuşlar uçup gelir üstümüze
Gelip geceyi biriktirirler üstümüze
Ben ki otobüslerde sarışın sanmışım kendimi uzun zaman
Uzun zaman terli bir erkeğin esneyişine,
Bir kaçağın övgüsüne saklanıp
Akşam vakitleriyle oğunup uzun zaman
Kanaryalarla kesmişim uzayan tırnaklarımı.

Yüzümden bir tilkiyi silenim benim, büyücüm
Erkeksi kadınların yasını tutmuyorum, artık sevin
Ellerimde madensi gürültüler taşıyorum
Babam uçurtmalarımı benden çok severdi bilirsin
Şimdi uçurtmalarım büyük, o homurtu (o insan)
Eskiden her üzgün bakışımı Pegasus`a harcardım
Her kapı gıcırtısından çocuklar dökülürdü, ne çirkin
Ne çirkin, gövdemde ince bir zırh yara kabuklarından
Derken hüzün! Kadın sesleri çıkaran o duman
İsmet Özel
Büyücüm, aşkımı dürtenim benim
Bir oyun kuralı değiliz artık, sevin.

Labels: , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.