.










Cansever Asker Yolu Beklerim Mendilimde Gül Oya Gülmedim Doya Doya Türküsü



Cansever Asker Yolu Beklerim Türküsü






Asker Yolu Beklerim Türkü Sözleri

Asker yolu beklerim
Günü güne eklerim
Sen git yarim talime de
Ben burayı beklerim

Mendilimde gül oya
Gülmedim doya doya
Asker yolu beklerim de
Gününü saya saya

Sucu sucu suyunan
Soğan acısıyınan
Küsüdüm de barıştım
Yarin bacısıyınan

Mendilimde gül oya
Gülmedim doya doya
Asker yolu beklerim de
Gününü saya saya

Pilav pişirdim yavan
Üstüne kestim soğan
Yatağına uzanmış da
Uyan askerim uyan

Mendilimde gül oya
Gülmedim doya doya
Asker yolu beklerim de
Gününü saya saya
Asker yolu beklerim türküsü dinle, mendilimde gül oya gülmedim doya doya asker türküsü dinle cansever asker türküleri dinle,asker türküsü dinle,asker türküleri

Labels: , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.