.










Cansever Nöbetteyim Türküsü Şarkısı


Cansever Nöbetteyim Türküsü Şarkısı





Cansever Nöbetteyim Türküsü Sözleri
Saatler sabahı vuruyor yine
Bir sokak lambası bir ben uykusuz.
Kulağım hep senin ayak sesinde
Bir şu kaldırımlar bir ben uykusuz.

Nöbetteyim sokaklarda
Gözlerim hep şafaklarda
Sense benden uzaklarda
Bir gece bekçisi bir ben uykusuz.

Yaralı yüreğim her an pusuda
Şafakta gelirsin hani olurda
Şimdi bütün şehir derin uykuda
Bir şu yaşlı gözler bir ben uykusuz

Nöbetteyim sokaklarda
Gözlerim hep şafaklarda
Sense benden uzaklarda
Bir gece bekçisi bir ben uykusuz.
Asker türküleri,asker şarkıları,asker şarkıları mp3,mp3 dinle indir,mp dinle,
cansever dinle,cansever şarkıları dinle,şarkı ara

Labels: , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.