.










içtimadan kaçma askerlik anilari



Acemi birliğindeyim.Yorgunluktan deliksiz uyumuşum.
Bir sesle uyandım siren çalıyo.Çavuş "hadi hadi hadi boşaltın koğuşu herkes içtima alanına" diyor.
Yangın tatbikatı varmış neyse indik saate baktım 12.
Neyse içtima alındı koğuşlara çıkıyoruz.
Aklı sıra uyanıklık yapacam.Jiletle köpüğü dolaptan aldım tuvalete gittim.5 saat sonra zaten traş olacaz şimdiden olim sabah rahat olur dedim.
Neyse traş oldum koğuşa doğru gidiyorum.
Allahım o da ne diğer bölük çavuşları nöbet yerlerindeler.Neyse çavuş nereye dedi bende koğuşa dedim.
Traş mı oldun sen dedi bende yalan söylemedim bişey olmaz diye.
Sen misin doğruyu söyleyen.Hemen bizim bölükteki çavuşa "gel gel askerine bak" dedi..
Sıçtık dedim neyse bizim çavuş emre itaatsizlikten ceza alırsın ne yapmaya çalışıyosun dedi.
"bilmiyodum komutanım" dedim.
Kısa dönem askere komutanım diyoruz bi yerleri kalkıyo :)
Neyse bu benim kulağı bi çekmeye başladı koparacak.
"la la la" dedim "nabıyon kulağım ameliyatlı"
bu inanmadı hala çekiyo,neyse ameliyat izini gösterince hemen çekti elini :)
Neyse git yat dedi abi yatağa bi girdim benim kulak nasıl çınlıyo sabaha kadar uyuyamadım ağrıdan ama çavuş öyle korkmuştu ki utanmasa her gördüğünde selam durup tekmil verecekti :)) 
                                                              Hakan 1905  


Labels: , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.