.










Bak Oglun Asker Gururlan Anne Rap Asker Şarkisi


Bak Oğlun Asker Gururlan Anne Asker Rap Şarkısı





Bak Oğlun Asker Gururlan Anne Asker Şarkı Sözleri

Annem hakkın helal eyle
Canım kurban bu millete
Eğer geri dönmezsem annem
Üzülme annem

Üzülüp de sakın göz yaşı dökme
Bak oğlun asker gururlan anne
Yirmi yaşında nöbet başında
Gidiyorum artık asker ocağına
Kendini üzüpte gözyaşı dökme
Beden olmasa da ruhum seninle
Her Türk asker doğar unutma
Şehit olursam öğün gururla

Annem hakkın helal eyle
Canım kurban bu millete
Eğer geri dönmezsem annem
Üzülme annem

Asker kokulu mektubu aldım
İçinde resmin ben ona sarıldım
Hasreti çok zor şimdi anladım
Beden olmasa da ruhunla kaldım

Her Türk asker doğarmış anne
Şimdi Mehmedin son nöbetinde
Bir daha yazmak nasip olmazsa
Duanı eksik eyleme asla


Annem hakkın helal eyle
Canım kurban bu millete
Eğer geri dönmezsem annem
Üzülme annem





Bak oğlun asker gururlan anne şarkısı, anne hakkın helal eyle asker rap şarkısı,sözleri,video klip,canlı video,amatör asker rap


Labels: , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.