.










Askerim Boynum Bükük Hakan Taşiyan Arabeks Asker Şarkisi (Geze Geze Uzun Hava Klibi ve Sözleri)




Askerim Boynum Bükük Hakan Taşıyan Arabesk Asker Şarkısı


Askerim Boynum Bükük Asker Şarkısı
    Askerlikle ilgili mutlaka bir çok şarkı vardır ki bunlardan hiç dinlemediklerinizi b sitede bulabilirsiniz. Ama askerler için damar şarkıları bulmak zor oluyor, genelde türkü veya eski şarkılar bulunabiliyor, Hakan Taşıyan, İbrahim Tatlıses, Ferdi Tayfur, Emrah, Orhan Gencabay gibi ustalardan "Asker şarkısı" dinlemek veya bunları bulmak ve arşivlemek benim için kolay olmuyor. Eminim ki bunu dinlemek arayanlar için bu site sayesinde daha kolay olur...
Askerim Boynum Bükük Şarkı Sözleri
Aman geze geze yüreğime dert oldu
Kurban dert oldu dert olduu

Aman ağlaya ağlayada iki gözlerime kan doldu
Kurban  kan doldu kan doldu

Aman ben seni sevmiştim de yine yetmiyesice zalım
Anan önümüze bend oldu kurban bend oldu bend oldu

Aman gelsene gelsene gelsene
Kulun kurban olum n'lur gelsene
Aman yine cenazem yolda kaldı, aman  gel götürsene

Ben öldüm anam zalımsın oy oy...

Dertli doğdum anamdan
Zevk almadım dünyamdan
Koştum kurtulamadım şu feleğin elinden


Labels: , , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.