.










Murat Evgin Sehit Sarkisi Her Şehidin Ardından


Murat Evgin Şehit Şarkısı




Şehidin Ardından Türküsü Sözleri

Kader yazıldı
Kınam yakıldı
Canlar verildi
Bu vatan borcu
Sana elveda diyemedim ki
Sadece bu yakar içimi

Her şehit in ardından bir türkü söylenirmiş anne
Sen de benim ardımdan bir türkü söyle,
Ağlama anne gidiyorum ben

Kader yazıldı
Kınam yakıldı
Canlar verildi
Bu vatan borcu
Sana elveda diyemedim ki
Sadece bu yakar içimi

Her şehit in ardından bir türkü söylenirmiş anne
Sen de benim ardımdan bir türkü söyle,
Ağlama anne gidiyorum ben

Etiketler:Her şehidin ardından bir türkü söylenirmiş,şehit annesi,sen de benim ardımdan bir türkü söyle,ağlama anne,şaa,şehit ağıtları,asker ağıdı,şehit ardından

Labels: , , , , ,



1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.