.










İçimizdeki hainler - Asker Anilari



Yer Isparta Merkez iç güvenlik ve tatbikat alayı. Yaşadığım mahalleden samimi bir arkadaşımla aynı acemi birliğine düştük ve muayene sırasındayız. Bizden yana sıkıntı yok biz eğlencemize bakıyoruz espriler şakalar falan moralimiz gayet yerinde ama diğer askerlere bakıyosun hepsinin yüzünde bir aile özlemi, bir çaresizlik ve gözlerinde bir "nereye geldim ben böyle" bakışı. Arkadaşım emrah'ın çat pat kürtçesi var. Bir nabız ölçelim dedik ve arkadaş tuttu kürtçe konuşan birine "ne işimiz var bizim burda şimdi dağa çıkıp terör estirmek vardı"  dedi, tabi bunu kürtçe söylüyor ve çocuk iç çekerek, özlemişçesine bi bakış atarak "hiç sorma be kardeş" dedi.. Emrah bana ben emraha bakıyorum... Az önce "nereye geldim ben böyle" bakışı atanlar artık bizdik..




Labels: , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.