.










Yetimlerin Türküsü Kul Mustafa Anne Babam Dönmedi mi



Yetimlerin Türküsü Kul Mustafa Anne Babam Dönmedi mi?
   Daha önce Gaye Aksunun aynı şarkıyı yorumunu yayınlamıştık, aynı şarkı fakat bir kaç yerinde söz farklılığı var. O yorumdan sonra neden bu yorumu da eklediğimi bu şarkıyı dinleyince anlayabilirsiniz.


  
Kul Mustafa Anne Babam Dönmedi mi Türkü Sözleri
Bu kaçıncı bayram günü
Anne babam dönmedi mi?
Söylesene öldüğünü
Canım babam dönmedi mi?
Anne babam dönmedi mi?

Yavrum deyip özlemez mi?
Bu bayrama da gelmez mi
Hiç yüreği sızlamaz mı
Anne babam dönmedi mi?
Canım babam dönmedi mi?

Bu bayrama gelir sandım
Yoksa yine mi aldandım?
Yine mi onsuz uyandım?
Anne babam dönmedi mi?
Yine babasız uyandım
Canım babam dönmedi mi?

 Aklım yetiyor kandırma
Ağlıyorsun inandırma
Gelmeyince uyandırma
Anne babam dönmedi mi?

Güvenmem bu yollar bizim değil
Bu şafak gelir umudu bitmesin sende
Bu yüreği belki sana, belki Azrail'e veririm
Gurbet dağları kalleştir, bekleme
Belki sana kavuşmadan ölebilirim.

Benden başka ağlayan yok
Çağırıyorum duyan yok
Saçlarımı okşayan yok
Anne babam dönmedi mi?

Gitti kayboldu mu deyim
Ayrılık oldu mu deyim
Askerde öldü mü deyim
Anne babam dönmedi mi
Gurbette öldü mü deyim
Canım babam dönmedi mi?
Gurbette kaldı mı diyim
Anne babam dönmedi mi?

Labels: , , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.